Jag överlevde

Sådärja…då har jag landat i hemmet efter en dag på jobbet.
Tur att det inte spelade så stor roll att bara halva hjärnan var påkopplad den största delen av dagen. IT-helpdesk meddelade lugnt att den första dagen godkänns med hjärnan på halvfart, men imorgon så…. 🙂
Vi får väl se.

Det är så hääääärligt att åka kommunalt. Pendeltåg och bussar som är sena så det räcker och blir över.
Fint som snus det här att vara pendeltrött redan efter en dag.

Men vad gör väl en försening eller tre när bäbisen bestämt sig för att börja göra sig påmind idag, så här i början av vecka 22.
Buff, säger den. :mrgreen:

2 Responses to “Jag överlevde”


  1. 1 (Gull)Marie januari 20, 2010 kl. 10:13

    Åååh! Buff!!! Vad mysigt! 😀

    Jag har ett minne från när jag väntade min dotter. Jag satt på toaletten på jobbet med min jättemage då hon sparkade lite uppåt (ja, det var seeent i graviditeten och hon hade vänt sig). Jag puttade tillbaka litegrann på samma ställe. *puff, puff, puff*

    Efter en lite tvekan så sparkar hon lite försitigt igen och jag tillbaka. Så höll vi på så en stund. Lite som morsesignaler genom magen! 🙂

    Jag verkligen älskade att vara gravid…

  2. 2 sarah januari 20, 2010 kl. 11:38

    Buff, buff!! Såå mysigt! 🙂
    Även om det är tradigt att vara på jobbet igen så är säkert dina arbetskamrater glada att ha dig tillbaka!!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Fixarflickan


