Ruby Tuesday

Vi bestämde oss för att äta middag på en restaurang som vi såg häromdagen, men som inte passade just då. Jag blev nämligen helt i extas av nostalgi när jag såg att det fanns en Ruby Tuesday mitt framför näsan på mig. När jag  var au pair för sisådär hundra år sen (i New Jersey, USA) brukade jag och mina vänner äta där ibland. Mycket god mat!
Vi blev inte besvikna den här gången heller och vi satt där bra länge och njöt av trevlig restaurang. Var? I köpcentrumet precis vid t-banan Tai Koo.

För att göra hemresan lite ”roligare” så tog vi spårvagnen istället för tunnelbanan. Mer tidskrävande, men absolut mycket trevligare att färdas ovan mark än under. Det är mysigt att åka genom storstadens brus i en halvskakig spårvagn.
Köpte med oss vatten från en av alla tusentals små 7-eleven och medan ni åker hem från era jobb och sätter igång med middagsbestyren ska vi nu slötitta lite på TV innan det är dags att sussa. Godnatt!

0 Responses to “Ruby Tuesday”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Fixarflickan


