Tji fick vi!

Jahapp…nu sitter jag här på hotellrummet och surar som ett barn. Med badkläderna under de vanliga kläderna.
Som jag har tjatat på David om att vi skulle se om hotellets pool inte vore typ hur mysig som helst. Ja..eller åtminstone så mysig som bilderna berättat.
Vi tog med oss badkläderna ner, bytte om i därför avsett rum och gick sen ut i poolområdet. Att det var en pool under bar himmel hade vi kunnat läsa oss till, men ändå inte riktigt förstått nyttan med i detta regn- och tyfondrabbade område. Men det kan ju vara riktigt mysigt att simma runt även med lite kyligare luft kring huvudet. Nå – det gäller endast om vattnet är varmare än Mälaren i mars. David klev i först och blev blöt till halva vaden men jag blötte ner tårna för att se om han var en mes eller om han hade rätt.  Vilket han hade.

Så. Nu tänker jag bad-sura ett tag till. Och sen åka iväg och äta middag. Eventuellt  tänker jag ta av badkläderna innan.

Om någon undrar vart i allsin dagar den där trippen till Macau tog vägen så var det lite regnigt idag så vi åker på utflykt imorgon istället.

2 Responses to “Tji fick vi!”


  1. 1 Siw januari 11, 2010 kl. 16:15

    Hej!
    Låter som ni har en trevlig resa!
    Jag vill bara säga grattis till bröllopet och till bäbisen!!!!

    Synd att ni inte kunde bada i poolen. Det går inte hos oss heller. Igår hade vi snö här i Provance. Barnen kunde åka pulka och göra snögubbar och hunden for runt som en galning. Vi har inte haft snö hos oss tidigare så det var häftigt. I dag är allt borta…

    Det verkar som om din man och mina barn har samma intressen(DS)

    /Siw

    • 2 Anette januari 11, 2010 kl. 17:33

      Tack så mycket! 😀

      Mysigt för barnen med lite vinter – om än bara för en dag…
      Jo, DS är en favvo – och så även PS3. Jag är ganska glad att han har det som intresse istället för att sno mitt pyssel. :mrgreen:


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2010
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Fixarflickan


