Dags igen…

Ja så har det då blivit dags att ge sig ut på böljan den blå igen. 😀
Den här gången ska jag inte jobba, utan jag ska bara ha det trevligt och mysigt med min älskade svärfamilj. Svägerskor och svågrar och lilla sötnosen Systerdottern som det ska bli extra mysigt att vara med. När de är små så växer de så förjordat hela tiden och är man 16 månader så är det svårt att hänga med på avstånd. Trist. Men nu ska vi då alltså iväg allihop på en förlovningspresentsresa och det ser vi fram emot.

Kissarna har sällskap för Annika är kvar hemma och myser med dom. Allt har ordnat sig så himla fiffigt.

Hoppas ni får en trevlig helg!
Och jag hoppas att du låter bli att spreja raklödder på grannens dörr bara för att de inte öppnar och vill ge dig godis ikväll… 😈

0 Responses to “Dags igen…”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


