Bitiga morgnar

Nu börjar det bli riktigt frostigt om morgnarna och den första snön har visst synts till även där jag bor. Men jag misade den igår morse för jag klev inte upp i gryningen. Men jag litar på att det kommer fler tillfällen. 🙂

Idag har jag inte ont i halsen, är bara lite snorig, så imorgon bitti blir det minsann simma av. Jag hade kommit in i ett sånt bra stim och det ska bli riktigt skönt att komma tillbaks in i det igen. 😀

Pappa var här igår och eftersom han fyllt år så gjorde jag lite smarrig middag till oss. Och tänk – det blev över så pass mycket att jag och David får en gomiddag igen idag. Skönt att slippa tänka på matlagning tycker jag, bara att ta fram och värma.
Imorse när David åkt till jobbet så åt vi frukost, papsen och jag. Trevligt och smaskens med omelett.
På agendan idag står att jag ska träffa en klient mitt på dagen och vi ska säkert luncha på nåt trevligt ställe, det ser jag fram emot.

Men först – köra igång ett par tvättmaskiner.

Ha en fin höstonsdag! 😀

2 Responses to “Bitiga morgnar”


  1. 1 sarah oktober 14, 2009 kl. 08:23

    Här gick inte snön att missa, den ligger kvar idag med!!! Bor man i norra Sverige nu?! Det verkar nästan så……brrrr!!!

    • 2 Anette oktober 14, 2009 kl. 08:27

      Ja, jag hörde att det var rejält snöigt hos er…pappa stannade till där på väg ner natten till igår och det var rejält med snö i luften från Gävle och ner till er. Japp – Uppland är det nya norrland.


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


