Lördag – slö och aktiv.

Den här dagen började i ett oooerhört slött tempo. Sen fick vi fart och samlade ihop lite kartonger och annat som skulle till tippen så där stod vi med halva Bålsta och sorterade skräp. 🙂
Sen var det bara att hoppa in i duschen och åka iväg, jag skulle ha konsert med kören.

Nu har vi slötittat lite på TV och mellan gäspningarna konstaterar jag att det är söndag imorgon och då blir det inget slöa. Först ska jag sjunga på morgonen och sen ska vi iväg ett ärende. Senare på kvällen ska jag med en klient på bio och det ska bli roligt. Hoppas filmen är bra så jag slipper somna. 😈

Hoppas ni har en fin helg!

0 Responses to “Lördag – slö och aktiv.”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


