En dag i livet

Idag tog jag ett bra beslut. Jag hade tänkt träna kl 9, men när det var dags så tyckte jag att det nog var bättre att vänta till i em. Det var väldigt bra för vid 9.30 ringde det på dörren och vi fick hem en leverans med lite produkter. Så himla käckt.
Jag åt lunch idag med en vän jag inte busat med på 12 år (!!!) då vi jobbade tillsammans och umgicks lite på fritiden. Det var väldans trevligt och det gör vi nog om snart.
Hälsade på lite på mitt jobb där jag glömde min jacka när jag studsade hem förra veckan. Hahaha..det är så typiskt mig att glömma saker. När jag var liten och åkte taxi till lekis så hände det inte bara en gång i veckan att chauffören fick komma efter med både det ena och det andra. Vaddå? Ska man ha koll på sig själv OCH sånt som väska, mössa och båååda vantarna? Usch så jobbigt. 😉 Hur som helst så kände jag att jag tagit rätt beslut i att vara tjänstledig. Man blir ju trött och less bara av att vistas i lokalen.

Väl hemma så var det bara att hurta på sig träningskläderna och ta ett litet pass. Det var inte så jättemycket folk trots att klockan hann bli nästan 16 men det började droppa in några fler allt eftersom. Mitt mål är att gå på dagtid när jag nu äntligen kan göra det. Det finns så många som bara kan gå på eftermiddagarna och kvällarna så varför ska jag dit just då?

Det är lite skönt med variation – imorgon är det simning igen. Heja mig! 😀

2 Responses to “En dag i livet”


  1. 1 sofia oktober 7, 2009 kl. 21:38

    Simma är roligt 😀

  2. 2 Anette oktober 8, 2009 kl. 09:05

    Ja, och sköönt. Och så är man liksom duschad och klar efteråt. Och känner sig duktig. 🙂


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


