Simhallen

I morse klev jag upp med David och när han skulle till tåget så gick jag till simhallen. De har morgonsim där mellan 6-8 på tisdagar och torsdagar nämligen. För 10 år sen var jag där på morgnarna men det passar inte när man måste åka hemifrån så himla tidigt för att hinna till jobbet. Men nu har jag ju inget jobb jag måste vara klockan 8 så nu har jag skaffat mig ett årskort igen. Det är riktigt skönt att simma där fram och tillbaks i en halvmörk simhall med radio på lagom volym. Sen är man duschad och klar och redo för dagen. 😀
Idag ska jag till tandläkaren, träffa en klient och så ska jag även klippa mig. Sen blir det ett ärende i stan och så kören som en fin avslutning på torsdagen.
En sån häääärlig dag! 🙂

Men…nog tyckte jag att det var lite skönare temperatur när jag sist hade baddräkten på mig. Men oktober i Bålsta kanske inte är samma som Augusti i Turkiet. Tääänkte inte på det… 😉

0 Responses to “Simhallen”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


