Tänk så det kan gå….

Om man sitter i ett biorum tillsammans med en kompis och spelar spel och tittar på film så kannn det hända att man får sina byråer genomgångna och innehållet halverat utan att man vet om det. 😈

En hääärlig höstdag är det idag. Solens strålar värmer och jag har egentligen lust att göra i ordning hela trädgården för hösten och en massa andra saker. Men jag har nöjt mig med att jobba lite imorse och träffat en klient några timmar på förmiddagen. Nu har jag som sagt rensat lite i sovrummet och planen är att det ska bli så fiiint och mysigt därinne nu. Undra om jag inte måste möblera om lite där också…?!

0 Responses to “Tänk så det kan gå….”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

september 2009
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Fixarflickan


