Suspenderad!

Nu har jag äntligen fått tillträde till min nedstängda blogg igen!!

Helt plötsligt i fredags eftermiddag så stängdes min blogg utan förvarning och utan en enda kommentar via mail eller så. Den var bara helt väck.
Jag började fundera över vad i allsin dagar jag hade gjort – men kom raskt på att det mer handlade om vad DE hade gjort.
Hittade efter lite sökande ett formulär att skicka till wordpress och så var det bara att vänta på svar. Och sommm jag väntade!
Fick svar till sist att de bad om ursäkt och att de inte visste alls varför det skett – men de kunde lova att det inte skulle hända igen. Eh…
Men bloggen var fortfarande inte igång – så jag skickade direkt ett rop på hjälp. Ett dygn senare kan jag nu alltså skriva här och beklaga mig. Tack kära tidsskillnad.
Weeehaaa!

I´m back! Tro inget annat! 😈

5 Responses to “Suspenderad!”


  1. 1 Ulrika september 13, 2009 kl. 15:48

    Det var skönt att höra! Blev lite orolig ett tag.

  2. 3 Lillebror september 14, 2009 kl. 17:32

    det var på tiden!

  3. 4 Tea september 18, 2009 kl. 08:35

    Yey – du är tillbaka! 🙂


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

september 2009
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Fixarflickan


