Nedräkning

Alla dagar är proppade nu i tre veckor framöver. Eller..dagarna har väl alltid varit upptagna med tristjobbet, men nu är kvällarna också galet inbokade. Och tro inte att det är EN sak jag ska göra när jag åker hem från min primära arbetsgivare.
Men det är samtidigt vansinnigt roligt. Ja, inte stressen då..och känslan av att inte räcka till – men det är så himla spännande att se vart vägarna ska bära nu framöver.

Idag kommer chefen hit och min ledighetsansökan ska bli påskriven. Jag håller på att starta upp mina nya klienter och idéerna till våra båda företag sprudlar. Det är som att allt håller på att läggas tillrätta. Äntligen ska jag få slippa pendlingen flera timmar varje dag och som grädde på moset även jobba på ett mycket flexibelt sätt med det jag brinner för; människor! Att jag dessutom får möjlighet att utveckla mitt företag som även det ligger mig oooerhört varmt om hjärtat är nästa lite för bra för att vara sant. 😀

Men tills tjänstledigheten går igång så har jag två heltider att ta hand om plus allt annat som snurrar på som vanligt omkring mig. Det är en aaaaning scwettigt, men nedräkningen är igång…14 arbetsdagar kvar!

Hur det går med maten? Jotack..det går ganska bra. Inte så bra som jag vill – men det kunde absolut varit värre!
Ägg & majonnäs till frukost och kycklingklubba, tzatziki och sallad till lunch. Helt okej – men jag längtar efter en stabilare mathållning. Med planering.

3 Responses to “Nedräkning”


  1. 1 Vipsan september 10, 2009 kl. 16:30

    Oh, vad spännande. Jag blir alldeles pirrig i magen å dina vägnar. Skickar lite energi härifrån mig i norr. Du lär behöva det med två heltider att jonglera med.
    kram

  2. 2 Mamsen september 10, 2009 kl. 22:21

    Jaadu,snart börjar du leva livet som dina föräldrar!!

    • 3 Anette september 11, 2009 kl. 06:54

      Oj…det trodde jag att jag redan hade gjort hela livet… 😀 Jag minns en tid för länge sen då jag var med i tre körer, spelade tre instrument…och varvade lite med scouter, olika teatergrupper och juniorerna… :mrgreen:


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

september 2009
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Fixarflickan


