Helgen är över

Hela helgen har gått åt till att göra och sälja smycken. Det har varit riktigt roligt men lite trött är jag nu…
Jag ser sååå mycket fram emot när jag kan planera mina arbetsdagar på ett mycket bättre sätt, så att jag i lugn och ro kan göra både det jag vill och det jag måste. Det gäller bara att jobba upp en bra rutin och plocka fram disciplinen.  🙂

På matfronten har det inte varit speciellt organiserat den sista veckan pga leda och tidsbrist, men nu är jag på hugget igen och ser fram emot en härlig höst med ypperliga förhållanden.
Till lunch idag har jag med mig rester. Lax med vitlöksost och lite gojs på. Och till det lite blomkålsmos. En sån häääärlig måltid! 😀

Tillägg: Kocken av ovan nämnda laxrätt är ingen mindre än min käre far. Jag ber om ursäkt och böjer mitt huvud inför det faktum att jag glömde denna detalj. Som för övrigt inte alls är någon liten detalj då vi slapp laga mat både i fredags och måndag lunch. (Alternativt tillägg: Pappa gjorde laxen. ) 😉

2 Responses to “Helgen är över”


  1. 1 sarah september 7, 2009 kl. 21:50

    Mmm….blomkålsmos är ju så gott!!

  2. 2 Papsen september 7, 2009 kl. 22:49

    Vem har gjort den goda laxen?


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

september 2009
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Fixarflickan


