Curves

Tänk att jag tror att hela universum bara leker på min planhalva just nu. För nån vecka sen fick jag ett mail av min ena svägerska med lite info om att det gym hon tränar på ska öppna i Bålsta.
Jag lusläste internet och med en dåres envishet och lite finurlighet hittade jag till slut deras svenska hemsida och en mailadress för att anmäla mitt intresse för att prova.
Alltså…det är ju så bra så jag nästa smäller av. Jag har trånat och tänkt mycket allvarliga avistankar på henne som har ett sånt bra gym nära sig. Det är inte vilket gym som helst utan ett för bara kvinnor!! Man tränar 30 minuter 3 gånger/veckan på tider man själv väljer. Nån slags cirkelträning.
Företaget i fråga heter Curves och finns än så länge i Kungsbacka, Sthlm, Vällingby, Södertälje och nu lilla Bålsta. :mrgreen:

Hur som helst…jag blev uppringd igår av en mycket trevlig tjej som ville (förutom att höra hur i allsindar jag lyckats hitta mailadressen – de hade visst en del kvar att göra på den fronten 🙂 ) boka in mig på en träff. Så på fredag efter jobbet ska jag dit på en genomgång och sen ska jag sätta igång.

Hur bra kan det egentligen bli?? 😀

 

Curves – ”Styrkan att överraska dig själv”

3 Responses to “Curves”


  1. 1 Sofia september 4, 2009 kl. 19:05

    Tack för din komentar ❤ kramar

  2. 2 Garlica september 5, 2009 kl. 23:05

    Vilken otrolig viktnedgång du har åstakommit.
    Grattis!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

september 2009
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Fixarflickan


