Fullt i huvet

Nu börjar det verkligen bli fullt på hårddisken. Jag har så många små projekt och… Mitt i meningen kom jag på att jag måste kopiera nåt och gick iväg. Så är det – så går mina tankar nu. Hit och dit och överallt och ingenstans på samma gång.

Det ska bli jätteskönt att komma iväg i två veckor och bara göra det som faller oss in och gå dit näsan pekar. Pekar den i taket en dag så gör den…då är det bara att ligga där och njuta av det. 🙂

Har precis avnjutit en smarrig lunch bestående av stekt lax och aioli. Hade ett ägg kvar från frukosten, men det får bli mellis innan jag åker in till stan efter jobbet. Det är dags att ta den andra vaccinationssprutan.

Ikväll ska jag avsluta några smycken som ska skickas iväg imorgon till flera olika orter. Jätteroligt 😀 Sen är det slutpackning som gäller. Allt är rent och lappen är nerskriven. Bara att bocka av och se glad ut. 😆

GInollDavid fyller år idag och av mig fick han en liten ask med 4 mörka praliner (förutom en som råååkade vara med rabarber och jordgubb) och Sten-Sture Skaldemans kokbok. Om du klickar på bilden så kommer du till hans egen hemsida och en sida där han berättar lite om sin kokbok och om kosten i stort.

Vi är just nu inne i en ”åh va mycket roligt vi hittar som vi vill testa”-period så jag tyckte att den här boken var en bra present. Det tyckte David med – eller..han har inte vågat säga annat iaf. 😉

Ikväll kommer vår husvakt och hälsar på. Jag måste presentera henne för våra växtbäbisar så de inte blir rädda när hon kommer och pratar med de när vi är borta. Vi har fått ganska många bäbisar nu…tomater främst, men även chili och paprika. Och igår när jag tittade noga såg jag banne mig de två minsta vattenmeloner jag sett i hela mitt liv. Nåt så sött…. 😀

Två timmar kvar på jobbet – sen tar resten vid. Härliga liv!

2 Responses to “Fullt i huvet”


  1. 1 Asta juli 30, 2009 kl. 16:37

    Det kommer säkert att bli en härlig semester. Det kan kanske behövas lite sol efter allt det här regnandet.

  2. 2 gaingra juli 30, 2009 kl. 17:42

    Hälsa KRATTIS till David från oss i Lufvan! Och ha en hääääääääääääääärlig semester!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juli 2009
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Fixarflickan


