Pysselhörnan

Det är verkligen dött nu på mitt jobb. Men inte surar jag för det – nejnej jag har haft fullt upp. Med annat.
Det börjar närma sig marknad för mig och det innebär alltid lite extra fix. Läderremmar ska klippas i rätt längd, få lås och lite sånt. Jag har suttit här med tång och tålamod hela dagen medan jag har svarat i telefonen mellan varven.
Jag är nöjd! 🙂
När jag slutar om en timme ska jag åka till frissan.
Då kommer jag bli ännu mer nöjd.
För att inte säga hur glad jag kommer att vara när saften är klar och buteljerad som jag och min klient ska göra ikväll. Rabarber- och jordgubb.
Hur ska den här dagen egentligen sluta??? 😆

2 Responses to “Pysselhörnan”


  1. 1 DinkI juli 29, 2009 kl. 00:39

    Lät gott … hemmagjord saft!!!

    Skönt & kunna va på arbetet & samtidigt pyssla med annat he he he – Klart vi peppar varandra! Ha det bäst

  2. 2 Carola juli 29, 2009 kl. 19:08

    Vilken marknad ska du vara på då??
    Rättvik i Oktober eller??


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juli 2009
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Fixarflickan


