Grattis lillebror!!

NappIdag tar du studenten, lillebror! Med blommor runt halsen och framtiden i huvudet och fingrarna. Lycka till med alla dina planer – det kommer att gå jättebra för dig!

Bifogar en liten musikpresent till dig, mina två svägerskor och alla andra som tar studenten i år!

3 Responses to “Grattis lillebror!!”


  1. 1 Snikony juni 12, 2009 kl. 09:55

    Tänk att han är så stor den lillebroren! vet du va Plätten – nu har jag SOMMARLOV! Eller inte riktigt, jag jobbar nästa vecka också, men eleverna har i alla fall slutat. PÖSS!

    • 2 Anette juni 12, 2009 kl. 13:40

      Ja…han är en gammal man han nu…är t o m ett år äldre än vi var när det begav sig för oss…för sisådär hundra år sen.
      Skönt med lite såmmarlooooov! Och vi ses snart! I´m so happy! 😀
      Pössen

  2. 3 Andreas juni 13, 2009 kl. 11:43

    thank you sister! tack för skorna också! kom till sundsvall nu, nog för att våra päron är roliga men det finns en marginell ålderskillnad på några millenium….


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juni 2009
M T O T F L S
« Maj   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Fixarflickan


