Måndag igen

Ja då sitter jag återigen på min kontorsstol och avverkar några timmar. Nu börjar det snart bli ohållbart det här – jag har aldrig varit en ”söndagsångest”-person men nu är jag där. Det finns antagligen de som skulle önska att de hade mitt jobb – för jag känner flera som håller på att stressa ihjäl sig varje dag och långt in på kvällarna men jag står bara inte ut. Jag vet så väl att jag gör ett bra jobb och att det faktiskt inte är meningen att jag ska göra mer än nu. Men det är just det. Understimulerad, frustrerad och less. Dessutom kommer det till ”irriterad” på listan också, eftersom jag lägger minst 55 timmar i veckan på nåt som stör mig medan jag har massor av andra saker jag behöver tiden till. Som jag nu inte hinner med ordentligt.
Gah!
Men snart har jag kommit dit jag vill i livet,  för det är så det brukar bli. Jag kan bara vara frustrerad en viss tid för sen kommer det förändringar –  så fungerar jag. Snart är jag nöjd igen. 🙂

På tal om nöjd så kan jag säga att jag är oooerhört nöjd och fascinerad över att jag inte har ont nånstans i kroppen alls förutom den delen som jag sitter på. Hade väntat mig kanske liiite ont i vaderna eller lårmusklerna, men icke sa Nicke. 😀 Nu ska ni inte tro att jag anser mig vara en vältränad individ..hahaha…men glad och nöjd är jag iaf som sagt och det kan ingen ta ifrån mig. :mrgreen:

8 Responses to “Måndag igen”


  1. 1 Ulrika juni 8, 2009 kl. 13:17

    Fyyy faaan vad du är duktig!!! Jag beundrar dej oerhört för att du sätter dej på cykeln och cyklar en hel jäkla arbetsdag!! Ett stort hurraaaaa!!! till dej!! Massor med Kramar och grattis!!!

  2. 3 sarah juni 8, 2009 kl. 15:32

    Gött mos!!! Härligt jobbat 🙂
    Skulle jag aaaaldrig orkat…..

  3. 5 gaingra juni 8, 2009 kl. 16:02

    Hon är av STÅL den flickan!

  4. 7 Svärmor juni 10, 2009 kl. 08:19

    Grattis till en otrolig prestation på cykeln, inte många som skulle klara av detta….. Tack för att ni kom till Örebro på studenten, det uppskattade Sofia mycket!!! Kram

    • 8 Anette juni 10, 2009 kl. 13:34

      Tack!! Jag säger som jag sa till Sarah – fler skulle klara att göra samma sak om de bara vågade försöka 🙂
      Att fira Sofia var en självklarhet! Vi var så glada över att kunna vara med. 😀


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juni 2009
M T O T F L S
« Maj   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Fixarflickan


