Cykelbyxor

CykelbyxorJag har fått hem mina beställda cykelbyxor!! :mrgreen:
Trodde inte riktigt att jag skulle kunna ha dom, för sån tur kunde jag väl inte ha att de skulle passa på första försöket. Har aldrig provat cykelbyxor tidigare. Men jag googlade runt lite och hittade ett företag som heter Cyclecomponents som hade lite olika varianter. När jag tittade runt såg jag att de inte hade så stora storlekar, men när jag klickade mig in till männens avdelning hittade jag en variant som hade ända upp till 7x. Vad det innebär vet man ju aldrig, för de skulle dessutom vara lite små i storlekarna. Men jag klickade hem ett par till det humana priset 325:- och chansade.

Jag trodde att det kanske skulle bli lite konstigt eftersom de var gjorda för män och jag saknar nåt som dom har – men det kändes inget märkligt alls. Så nu är jag stolt ägare till ett par cykelbyxor. Weeeehaaaaaa!

Ps.Det är inte jag på bilden. 😉

2 Responses to “Cykelbyxor”


  1. 1 sarah maj 14, 2009 kl. 21:20

    Haha..jag du saknar som killarna har 😉 Tur det!! Men känns det inte typ som en blöja – sa en väninna till mig, man gick som Zeb Macahan – hjulbent, hihi

  2. 2 Fredrik augusti 1, 2009 kl. 15:35

    köp cykelbyxor+långa tights på
    http://www.dancegymshop.com/
    http://www.dansbutiken.com/index2.php
    mkt bättre kvallitee
    där kan du mått beställa om du vill.


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Fixarflickan


