Nya matrutiner

Nu har jag kört blandade måltider med cambridge varvat med allévobars och LCHF på helgerna i flera månader. Och jag har gått ner 27 kg med den metoden vilket är fantastiskt bra. Igår tog jag beslutet att lämna soppor och bars för att trappa upp ätandet till enbart LCHF-mat. Bars kommer jag att ta till om det kniper eller om jag är bortrest och alternativen är för få.

Det känns bra! Jag var ute efter en snabb start och det tycker jag att jag har fått. Nu är det bara ”resten kvar” men jag känner stor tillförsikt till framtiden 😀
Och det finns inget som säger att jag inte kommer att ta en cambridgekur framöver i livet för att komma igång vid en långvarig platå eller så. Men nu blir det mat framöver för min del.

2 Responses to “Nya matrutiner”


  1. 1 Weronica maj 13, 2009 kl. 17:58

    Du har/är så himla duktig……27 kg e fasen tungt, stoppa ned det i en ryggsäck och bär hela dagen vettja;-)….
    Jag tycker du har tagit ett bra beslut och önskar dig all lycka med LCHF du kommer garanterat lyckats=)


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Fixarflickan


