Vackra trädgården

Anette 006Igår morse smet jag ut med kameran innan vi åkte till jobbet. Solen sken så vackert och jag ville fånga vårt fina körsbärsträd. Blomningstiden är tyvärr allt för kort så det gäller att hänga med. 🙂
Våren är så härlig med alla knoppar och perenner som bara spränger sig ur marken. Jag skulle inte kunna titta mig less om jag så skulle försöka. 😀

 

Körsbärsblom

 

 

 

Anette 009Sötaste humlan som hjälper oss att få härliga söta bigarråer av blommorna.

Anette 010

 

 

 

 

 

 

 Äppelblom

 

 

 

 

 

Äppelträdet har så vackra rödrosa blommor

Ståtliga blomknoppen
Ståtlig

6 Responses to “Vackra trädgården”


  1. 1 gaingra maj 8, 2009 kl. 14:50

    Ååååååh, så läckra bilder! Här uppe väntar vi fortfarande på blomsterprakten (men har å andra sidan kvar den längre)!

    • 2 Anette maj 8, 2009 kl. 15:10

      Ja, visst är det härligt med vår 🙂 Vill komma upp till er i sommar och titta på alla era fina odlingar! 😀

  2. 3 gaingra maj 9, 2009 kl. 11:11

    Ja, vi kanske skulle satsa på ännu en midsommar? Då har det ju bara gått ETT år i alla fall! ;-D

    • 4 Anette maj 10, 2009 kl. 00:12

      It´s a deal! Midsommar bli´re!! 😀
      Liiiingtar redan! I år vill jag ha krans i håret, tror jag 🙂

  3. 5 gaingra maj 13, 2009 kl. 17:33

    Kuuuuuuuuuuuul! Kanske vi skulle skärpa oss då och verkligen gå å titta på när dom häver upp stången?

    Förresten – har du kvar din g-mail? Jag mejlar ibland men får aldrig något svar… *snyftar* Antingen är du ELAKKK eller så läser du inte nåra mejl där längre. Okej, jag kanske inte ställer några direkta frågor, mest tvångsmatar jag dig med foton å så… men det kanske bara är här på bloggen man kan knattra med dig nufötin?

    Goodbajs sa’on

    • 6 Anette maj 14, 2009 kl. 08:36

      Ja, det tycker jag vi göööör 🙂 Mer firande till folket 🙂
      Jag har varit så himla sopig på att ta hand om mina mail i det senaste…men bli inte jessen…du är inte utvald som hatobjekt. Ska svara idag. 🙂
      PÖSSS!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Fixarflickan


