Hemma

Trodde jag skulle vara frisk nog för att åka till jobbet idag, men det insåg jag ju imorse att jag inte var.
Vaknade och skulle precis lägga ett sms till jobbet när jag måste ha somnat om. Men jag drömde att jag skrev ett sms – som visserligen var ganska avancerat med läkarbesök och allt – och jag fick till svar att jag skulle krya på mig.
Sen vaknade jag strax före 8 och helt plötsligt kändes det inte lika självklart att jag messat jobbet. Och det var ju tur att det inte var det för jag slapp undan en rejäl bilolycka och en massa annat trams bara genom att vakna 🙂

Imorse knappade jag lite bokföring – det är lagom ansträngande 🙂 Sen efter frukost så skulle jag vila lite, tänkte jag – men somnade och ips vips hade jag sussat i drygt tre timmar.
Tyvärr måste jag göra mig i ordning för att åka till bilbesiktningen för det måste göras nu i april – men det ska bli lite skönt att komma ut lite ändå. Det är visst sol ute, sägs det.

Se till att din vecka blir så bra som möjligt! 🙂

6 Responses to “Hemma”


  1. 1 Blixtras mamma april 27, 2009 kl. 20:34

    Rolig helg man haft, varit lie kjäkijig…ja du vet..jag behöver kanske inte förklara…. Å nu rinner grönsnoret oxå…Kul jul…. Anyway bruttan, första infoträffen idag inför op. Jag var INTE fetast. Träffade gammal vän idag som knappt trodde sina ögon. Jag hade blivit smalare tyckte hon. Nähä. Bara ca 35 kg sedan vi sågs sist. höhö. Men mer lär det väl bli nån gång. Du är himnalns duktig du. Hur går det med the cykling? höhö.

  2. 2 Blixtras mamma april 27, 2009 kl. 20:40

    Kry på dig! Du har mail…on tha hotmail…

  3. 4 Helene april 28, 2009 kl. 17:43

    Krya på dig. Här är vi förkylda hela bunten med. Kramizar från kollektivet.

  4. 5 Asta april 29, 2009 kl. 07:48

    Krya på dig!
    En liten fråga. Har du en aning om ifall innehållet i en Allevo smoothie motsvara innehållet i en påse???

    • 6 Anette april 29, 2009 kl. 21:04

      Nej jag vet tyvärr inte det…men jag har på känn att det är dubbla antalet kcal. Har för mig att en påse är 110 medan bars och smothie ligger runt 200-220.


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

april 2009
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Fixarflickan


