Pulverdag

kanelImorse när jag skulle ta med dagens mat så kände jag för cambridge, så ner i väskan åkte en vanilj- och en kycklingpåse. Vaniljen åt jag varm med kanel på..det är så himla gott tycker jag. Om jag tänkt på det så skulle jag ha tagit med mig lite dragon eller nåt att krydda kycklingsoppan med, för jag kan tycka att den är en aaaning mesig i sitt originaltillstånd.
Det blåste nåt enormt när jag var ute på min lunchpromenad. Men där det var lä stekte solen fint. Tänk om man ändå fick sitta ute i solen och filosofera.

Efter jobbet idag ska jag på en sån där härligt trevlig kurs (idag ska jag lära mig att jobba med en för mig ny typ av teknik och nytt glas) så när det är dags för fika där så äter jag en allévobar. Och vatten. Mycket vatten.

vattenDet var det där med vattnet…jag är inne i en period när jag inte alls har lust att dricka vanligt vatten, men jag behöver ju det. Ska ta med tillbringare till jobbet imorgon och se om jag inte kan lyckas lura i mig lite mer. Kanske kan smaksätta med nåt smarrigt. Citron, gurka eller hallon kanske? Hrm..vore inte en helt dum idé att bubbla lite vatten hemma och ta med.

1 Response to “Pulverdag”


  1. 1 Asta april 20, 2009 kl. 19:12

    Jag vet att det är många som har problem med vatten. Jag fattar inte det själv – jag älskar vatten, skulle kunna dricka mycket mer än jag egentligen bör. Gör förmodligen det också.


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

april 2009
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Fixarflickan


