OT:Roat mig med google.se

Ja..jag kunde inte låta bli… 😀

Man ska ta sitt namn, sätta ett ”är” efter och söka på google.se (eller valfri sökmotor). Sen tar man de 5 första meningarna man hittar som börjar så.
Jag sökte ”Anette är” och fick fram de här fem godingarna:

  1. Anette är Sveriges svar på Dalai Lama.
  2. Anette är dummare än mig.
  3. Anette är törstig.
  4. Anette är inte längre ensam mamma.
  5. Anette är bäst när hon låter djupet inom henne skymta

Det visste ni inte va?? 🙂

Jaaaaa…jag har tråkigt…. *s*

1 Response to “OT:Roat mig med google.se”



Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

april 2009
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Fixarflickan


