Återhämtning

Jag hade tänkt att jag idag skulle lägga in några smakprov på vad jag ställde ut på mässan i helgen. Men tröttheten liksom gjorde att jag kom av mig helt och inte ett foto finns ännu i kameran. Men snart har jag väl vaknat till.

Mässan var en intressant tillställning. Samlare från lite varstans i Sverige hade dukat upp sina klenoder och objekt och folk gick runt med förstoringsglas och ficklampor och grävde bland fynd och annat. Vi var några konsthantverkare som stod lite utspridda här och där i lokalerna, men tror inte att vi var sådär jättemånga. Ingen hade samma utbud som oss iaf.
Försäljningen gick över förväntan och vi hade jätteroligt. Jag knöt lite kontakter och fick många glada skratt.

En gammal vän, Bubbel,  från min tid på taxi kom och hälsade på med man och yngsta barn. Det var precis hur trevligt som helst. Det måste vi helt klart göra om för OJJJ vad många fd kollegor vi har att prata om 😀 Plus att vi har 12 år (som det gått sen vi sågs sist) att avhandla. Får nog boka in en långhelg… 😀 Nu har jag fått den stora äran att göra ringar till hennes sambo Mr S och det ska bli jättekul att sätta igång med dom.

Av alla människor och allt ljud blir man trött. David lagade mat när jag kom hem med lite ingredienser från affären. Vi städade av i köket och jag körde igång en tvättmaskin. Tittade på Bond-filmen Quantum of Solace och jag såg nässsstan hela. 😀
Sen fick jag tvärspö av David när vi spelade Worms. Men det är sånt som ingår när man ger sig in i spelets värld med någon som är född med en kontroll i näven. Men han ska snart få se på motstånd. Hehe…

Maten i helgen har varit lite varierat. På mässan åt jag bars och till middag i helgen har vi ätit LCHF-pizza en dag och korv-/blomkåls-/ och broccoligratäng igår. Ikväll blir det gratängrester och sen blir det nog inte mer mat-middagar den här veckan. Tror jag 🙂

Ikväll blir det ingen sen kväll – jag är så trött så det inte är klokt. Och man ska inte sova för lite – det är inte bra för nånting, men det är framför allt inte bra om man vill att kroppen ska tappa lite vikt. Förutom det faktum att det är jobbigt att vara trött på jobbet.
Det har inte blivit för lite sömn i helgen, men under veckan har jag sakta men säkert tröttat ner mig med för mycket jobbande. Så nu måste jag landa lite.

Jag utlovade att nåt roligt skulle hända här i bloggen idag. Jag ber om ursäkt, men det roliga kommer imorgon istället för det har varit lite körigt. Så kan det vara. Och så är det.

3 Responses to “Återhämtning”


  1. 1 Katja mars 30, 2009 kl. 19:25

    Det var MINST lika roligt att träffa dig gumman!!

  2. 2 sarah mars 30, 2009 kl. 22:33

    Det lät som en rolig helg! O så roligt att stöta på gamla bekanta 🙂 Nu ska jag ta reda på vad en LCHF-pizza är 😉
    /Sarah

  3. 3 "Svärmor" mars 31, 2009 kl. 10:44

    Vad kul att det gick bra med försäljningen på mässan, sånt piggar upp….. Ha en bra vecka! Kram


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

mars 2009
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Fixarflickan


