F r e d a g

FredagIdag vaknade jag av mig själv innan klockan hann ringa. Skönt! Och inte grämde jag mig heller över att inte få somna om. Jag kände mig helt enkelt utvilad vilket är märkligt med tanke på att jag somnade sent. Klev upp och gjorde mig i ordning för en ny arbetsdag och sen satte jag mig och filade på 10 bronslerasmycken, som jag gjorde innan jag lade mig, som fått torka under natten.  Fyllde den rostfria behållaren med smycken och aktivt kol och satte igång ugnen. Så i skrivande stund bubblar det på där i ugnen medan den långsamt stiger upp till 825 grader. David är brandvakt. 🙂

Fick hem mitt smycke från kursen jag var på för ett par veckor sen och jag har det på mig idag. Såå himla nöjd. Och jag tog ett foto av det imorse men hann inte lägga in det i datorn hemma. Loovar att det kommer bilder.

Vågen ropade imorse så jag fick ställa mig på den. Jag hade gått ner ett kilo. Det är jag väldigt nöjd med för under den här tvåveckorsperioden har jag varit på kryssning och intagit en massa kolhydrater som ställer till det. Måtten går ner mer än vikten så jag är glad. Det är också så att min kropp är väldigt van att ha den vikt jag har nu. Många år har jag vägt såhär och då kan det ta emot lite extra innan kroppen kommer på att den ska släppa ifrån sig mer.  Så jag är lugn och förtröstansfull 😀

0 Responses to “F r e d a g”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

mars 2009
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Fixarflickan


