Promenadus blåsus

Jag tog mig ut på promenad trots att vädret inte såg så trevligt ut. Det blåste jättekallt och flaggorna låg horisontellt. Men hindrar det mig när jag väl har bestämt mig för att gå ut? Nepp!
Jag lyssnade på min bok och gick min vanliga 30-minutersrunda så när jag kom tillbaks var jag helt röd i ansiktet. Sånt gillar jag 🙂

Just att ge sig ut när det tar emot lite gör enormt mycket för själva ”kicken”. Då känner man sig extra duktig och klappar sig själv på axeln.

Maten idag har bestått av mintchoklad-shake och till lunch åt jag grönsakssoppa. Om en halvtimme slutar jag och då ska jag bege mig in till Kulturhuset för att se om KY-mässan ger nåt i min jakt på utbildningar.
Jag var in på Stockholms universitet och letade lite idag, men det är en djungel jag bara går vilse i. En helt ny värld.

Tog mina mått imorse, förresten. Resultaten kan ni se på Mätt Anette-sidan.

2 Responses to “Promenadus blåsus”


  1. 1 "Svärmor" mars 25, 2009 kl. 09:19

    Det måste väl sporra ordentligt när du ser dina mått, fantastiskt bra jobbat & kämpa på! Kramisar


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

mars 2009
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Fixarflickan


