Hemmakväll

Efter en (vad som känns som en) lång arbetsvecka är jag så slutligen hemma.
Tvättmaskinen jobbar, diskmaskinen urplockad, saker undanplockade och dammsugaren är mätt. Det är som bäddat för en skön kväll hemma. En av Davids kompisar är här till imorgon och de två är och hämtar lite mat. På spisen står en omgång stekt (blomkåls)ris som doftar himmelskt och väntar på att resten av det matiga ska komma hem.
Lugnet har lagt sig.
Jag är trött i kropp och huvud.
Spelande gossar i biorummet och en halvsovande tjej i soffan med Let´s dance framför ögonlocken är det häftigaste som kommer att äga rum hos oss ikväll.
Det känns trevligt. Och lagom.
Tack för en bra dag! 😀

2 Responses to “Hemmakväll”


  1. 1 Malin mars 13, 2009 kl. 20:21

    Hej igen!
    Såg att du uppnått delmål ”20 kg”! WOW!
    Finns det bilder från Make Up-sminkningen? 🙂

    Själv har jag gått ned 4,5 kg på 1 och en halv vecka. Är ny på detta, men känns lite med tanke på alla andras resultat på alla bloggar. Men men, ska kämpa vidare med mina 12,5 kg!

    Trevlig helg!

    • 2 Anette mars 14, 2009 kl. 10:08

      Hej Malin! 🙂
      Jämför dig inte med andra…alla har vi olika mycket att ta av. 4½ kg på 10 dagar är ju jättebra!! Jag har precis uppnått sminknings-belöningen, men jag lovar er att bilder kommer när jag varit där =) Jag har ännu inte hunnit böja fransarna heller 😦 Men snart så 🙂
      Hoppas du har en skön helg!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

mars 2009
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Fixarflickan


