På kurs med Kurt

Vet inte om ni minns det programmet…På kurs med Kurt. Mannen i den runda båten… 😀

Hur som helst så har jag varit på kurs nu ikväll och kom inte hem förrän för 10 minuter sen. Klockan är 23.40
Det var HUR trevligt som helst och jag har köpt med mig lite grejer hem så jag kan fortsätta jobba med bronsleran hemma. Det krävs lite andra saker när man ska bränna den motför silverlera. Rostfritt kärl, aktivt kol och lite så. Det är inte utan att jag känner mig som Hemlige Arne mellan varven 😀

Tänkte gett er lite bilder från tillverkningen, men min mobil hade inte tillräckligt med batteri. Men det kommer fler tillfällen.
Det tar ca 9 timmar att bränna bronslera så det gör kursledarna och sen får vi hem våra alster i en fin påse. Jag längtar. Eftersom det är bronslera så kan man inte veta från början vilken färg det blir på grejerna.
Har fått med pärlor och smyckesvajer hem så jag ska göra klart halsbandet hemma som detaljerna ska sättas fast på sen.

Har gått bra med mat idag. Eller rättare sagt..jag har inte ätit mat alls. Bara måltidsersättningar.
Imorgon är det vägning minsann. Ska bli skoj!

Nu säger jag godnatt!

0 Responses to “På kurs med Kurt”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

mars 2009
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Fixarflickan


