OT:Till Wronkan!

Jag måste bara flika in med ett par personliga rader till Weronica som kämpar med sin rena kur 😀
Jag förstår inte varför – men jag kan inte skriva några kommentarer hos dig. Jag kommer så långt som till ordverifikationen men sen är det stopp…den vägrar ladda fram nåt ord till mig att skriva. Och jag hittar ingen mailadress heller, därför fick det bli så här.

Jag läser, känner igen mig, gläds med och vill framför allt säga Hej och tacka för länken och lite sånt. Men det gåååår inte.

1 Response to “OT:Till Wronkan!”


  1. 1 Weronica mars 4, 2009 kl. 20:56

    Heeeej!
    Jag satt idag och läste igenom hela din blogg från ruta ett, och blev så otroligt inspirerad av din styrka och vilja. Vilken kämpe du är! Du gör ju ett kanonjobb!

    Vet inte varför det inte går att kommentera i min blogg, ibland funkar det och ibland inte hmm…..knasigt!

    Men nu har vi ju hittat varann vilken tur*s*
    Kämpa vidare och lycka till för varje dag!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

mars 2009
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Fixarflickan


