Husets sallad

I centrum – några minuter från mitt jobb – finns en pizzeria och där kan man förutom pizzor, kebab och hamburgare även köpa sallad. Som på de flesta andra pizzerior. Där finns en ”husets sallad” som jag brukar äta ibland och i den finns förutom det vanliga (sallad, tomat, gurka) även färska sallad
champinjoner, skinka och räkor.

Majs och ananas brukar jag avstå ifrån, men det ingår det med. Den är jättegod och jag brukar unna mig det mellan varven. Alltså..jag tror jag skulle kunna äta sallad varje dag i olika varianter. Kyckling, grekisk, rostbiff, tonfisk….                                                 (Bilden är inte på den jag åt idag…)

Vem behöver potatis, pasta och ris när man kan äta en smarrig sallad till det grillade köttet?

Vad består din favoritsallad av? 🙂

3 Responses to “Husets sallad”


  1. 1 gaingra februari 27, 2009 kl. 17:42

    Vilken goood! Jag gillar många sallader men en favvis är strimlad vitkål eller faktiskt rå blomkål med senapsvinägrett! Man mixar 1 del vinäger, en klick senap, 2 delar olivolja, oregano och lite salt. Toppa med tunt skivad rödlök. SÅ gott!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Snicky

  2. 2 Molly mars 2, 2009 kl. 13:25

    Grekisk sallad!


  1. 1 singapore supplements Trackback vid oktober 13, 2014 kl. 05:14

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Fixarflickan


