Michelingumman

Imorse fick jag knappt på mig min ena ring. Och nu när jag provar så får jag knappt av mig den igen. Det är helt galet hur det kan vara sån skillnad i vätskenivå i kroppen från dag till dag. Ack detta kvinnogissel… 🙂 Men utan hormoner vill jag ju inte heller vara, så det är väl bara att hänga i.

Kom att tänka på en liten söt berättelse som jag fick höra av en tjej jag träffade på en överviktsenhet en gång. Hon hade suttit med en vit t-shirt på sig, hennes valkar var väl något framträdande och hennes 5-årige son utbrister glatt: Mamma – du ser ut som en snögubbe. 😆
De är ju bara för goa de där små!

Den lilla 6-åriga prinsessan jag brukar träffa ibland brukar lite smått imponerat säga att jag har så stora muskler på armarna. 🙂 Det är så härligt med såna där tankar – befriade från värderingar och annat trams. Klart att Anette har stora muskler i armarna – hon är ju stark. Liksom.

1 Response to “Michelingumman”


  1. 1 gaingra februari 26, 2009 kl. 12:42

    Min GOOOOOOA Plätt är så goosig överallt!

    /Snackony


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Fixarflickan


