En lång lördag

Idag har vi haft en lång inspelningsdag med kören. Men nu är ta mig tusan CD:n inspelad och klar för vår del. Skönt!
Att spela in en skiva med kör + 9 musiker är jobbigt. Tusen omtagningar och man blir trött i både ben och huvud. Stegräknaren har inte kommit upp i så många steg idag, men benen har sannerligen fått jobba så det räcker.

Idag har det varit cambridge-fattigt, men såna dagar går också att överleva. 🙂 Till lunch idag serverades lax och sallad. Perfekt. Riset som var till uteslöt jag givetvis. Till middag hade David satt ihop en god kärleksfull måltid med lite oliver, ost, skinka och lite sånt som han fixade till tills jag kom hem. Alla hjärtans dag som det är och allt. 🙂
Imorgon blir ännu en hektiskt dag, men sen tar några lugnare vardagar vid. Ibland är det jobbigare med helg än vanliga jobbardagar.

Melodifestivalen har jag halvt sovit mig igenom, men jag tror inte det gjorde så mycket.
Hoppas du har haft en bra dag och att du varit snäll mot dig själv.

0 Responses to “En lång lördag”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Fixarflickan


