Arkiv för 12 februari, 2009

Belöningsböcker

Min förra belöning (för -10kg) bestod av en ljudbok.
Men eftersom jag tycker att jag var värd två så fick det bli så. Nu ligger de fint i min mobil och ska bli mitt sällskap ett tag framöver på mina promenader. 

Martina-kodenmartina-kodenI en annan del av bromma

 

I en annan del av Bromma

Vägningskupp

När man är vuxen får man göra lite som man vill. Då kan man helt plötsligt göra så att det blir fredag på en helt vanligt torsdag. Och fredagar brukar ju allt som oftast innebära vägningsdag hemma hos oss så idag ställde vi oss på den svarta tingesten.
Jag hade gått ner 3.4 kg så nu har jag gått ner 17.3 kg totalt. 😀
Det innebär att jag har uppnått kravet för min nästa uppmuntringspräxänt från Snikony…och mitt eget nästa belöningsmål. Jiiiihaaaaa 😛

Att vi sen får två fredagar på raken gör inte livet sämre. Och de faktum att vi får två av våra vänner på besök ikväll är bara för himla bra!

🙂 Fina fisken!

Uppdaterat:
Måste bara skryta lite över min duktiga sambo som även han har minskat 17 kg i vikt! 8)


Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2009
M T O T F L S
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Fixarflickan