Äntligen!!

Johoddå…dagen har fortsatt i ett rasande tempo och glädjen är stooor här hemma nu! 🙂

Efter jobbet ilade jag till kommunen hemma för ett möte. David åkte via webhallen till Kista Galleria för att uträtta små ärenden. Där hämtade jag honom när jag var klar och vi passerade NetOnNet, IKEA och Bauhaus innan vi slutligen var hemma kl 20:15. På bauhaus köpte vi en heltäckningsmatta ut till gästrummet – jag blev övertalad till slut. Men faktum är att det nog kanske är bra med tanke på att det trots allt är grunden direkt under med nån slags plastmatta mellan. Vi högg tag i mattläggningen direkt och nu – sisådär ett par timmar senare är matta och lister på plats. Och lite annat grejs.

Vi drack vatten och åt en allévobar till middag mellan alla ärenden. Det var smart gjort. Två dagars ren kur har avverkats nu igen och det känns så himla bra.
Pigg är jag. Som en mört. Fast snart är det dags att varva ner. Det är trots allt en dag imorgon. 😀

Men Gästrummet Är Klart Att Möblera!! 😆

4 Responses to “Äntligen!!”


  1. 1 "Svärmor" februari 11, 2009 kl. 07:19

    Kul att ni börjar få klart gästrummet, nu är ju det roliga kvar att inreda…. Ska bli spännande at få se hur fint ni har fått det med både gästrum och ”lekrum”. Kramisar

  2. 2 Carola februari 11, 2009 kl. 09:48

    Finns det några bilder på det?!?! Skulle vara skoj att få se.
    Kram kram

  3. 3 svägerskan februari 11, 2009 kl. 12:32

    vad ni är duktiga med allt, men så är det… tar man tag i en sak i sitt liv (såsom vikten) så vill man ta tag i alla saker på en gång! peppa varann även dom ”dåliga” dagarna och klappa er på axeln vad bra ni är. jag tänker på nyår då alla sa att vi skulle ta tag i vikten och vi gjorde det verkligen! trodde i alla fall att någon (sofia) skulle balla ur men icke. kul kul. hälsa broder med en kram och du måste uppdatera bloggen OFTA, hela familjen läser den slaviskt och diskuterar hemma=) kram från oss.

  4. 4 Anette februari 11, 2009 kl. 12:49

    @svägerskan – Jo..jag har förstått att jag det finns en läsarskara i Karlskoga.Kul! 🙂
    Ja..det blev som vi sa – familjen har minskat ett antal gemensamma kilon sen dess 😀 Massor med kramar! (Å jag lovar att uppdatera minst lika ofta som du ;))


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Fixarflickan


