Måndag igen

Idag är det krispigt kallt ute. Tur att jag tog med mössa, vantar o halsduk så jag kan promenixa på lunchen i solens glans.
Jag är på ett väldans bra humör idag – det är så mina kollegor undrade om jag har köpt några vita små piller i helgen som jag knaprar på. 😆 Att vara optimist en måndagmorgon på ett oinspirerande jobb gör att man liksom skiljer sig från mängden…. 🙂

Missbedömde mitt pulverbestånd här på jobbet. Trodde jag hade två påsar här, men det är bara en. Svamp. Inte vad jag vill äta till frukost, men så får det bli. Får gå in på apoteket på min lunchrunda för att köpa en allevobar eller nåt sånt. Bättre det än att vara utan ända till klockan 19 ikväll.

Idag blir en bra dag! 😛

2 Responses to “Måndag igen”


  1. 1 "Svärmor" februari 9, 2009 kl. 13:52

    Ja, idag har det verkligen varit ett underbart väder. Vi tog en lång lunchpromenad idag och det kändes härligt! Kramisar

  2. 2 Anette februari 9, 2009 kl. 14:08

    Ja…det var jätteskönt! Mer sol till folket 😀 Kram!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Fixarflickan


