Vågar ropa HEJ!

Nu har jag kommit tillbaks in i huset igen efter 1½ timmes målande i gästrummet. Nu får det torka tills imorgon så får vi se. Men jag tror att det blev godkänt idag. Visst…skulle det vara nåt rum vi vistas i hela tiden så skulle jag (ha sett till att någon annan) bredspacklat både tak o väggar plus att allt grundmålats och sen fått rätt färg. Men nu ska våra gäster sova där och de kan gott få se att jag så kärleksfullt målat så gott jag kunnat för att de ska slippa sova mellan mig och David. 😆
Duschat har jag gjort och för att lyxa till det ordentligt så använde jag en flytande duschtvål med härlig doft av grapefrukt som jag fått av min svägerska (som hon köpt HÄR). Nu är jag precis laddad för en stund framför TV:n innan det är dags att sova skönhetssömnen.

Vill äta en smarrig sallad, men nåt sånt finns inte att uppbringa här hemma, så det får bli en grönsakssoppa istället. Och vatten.

5 Responses to “Vågar ropa HEJ!”


  1. 1 "Svärmor" februari 3, 2009 kl. 07:29

    Härligt att det börjar ordna sig med gästrummet. Ska bli spännande att se hur det blir när det blir klart….

  2. 2 gaingra februari 3, 2009 kl. 13:34

    Är gästrummet en egen liten bod på tomten alldeles för sig självt? Eller har den förbindelse med själva huset? Jag törs ALDRIG bo i gästrummet om det är ett ensamt litet hus… då sover jag hellre i duschen! Fast det blir säkert fiiiiiiiint!

    /Snikony

  3. 3 Anette februari 3, 2009 kl. 13:40

    @Snikony – 😆 Det är förrådet (där frysen och allt stod) som vi gör om. Sitter apselut ihop med övriga huset…man kan gå innevägen via garaget 😀 Men visst får du sova i duschen om du vill…

  4. 4 Sofia februari 3, 2009 kl. 16:50

    Åh va duktig du är!!!! 🙂 hejjar på dig!!!
    puss fia

  5. 5 gaingra februari 4, 2009 kl. 16:53

    Jag är lättad (och mycket mindre mörkrädd) nu!

    /Snickie


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Fixarflickan


