Så går en dag…

…än från vår tid, och kommer icke mer.

Onsdag har nått sitt slut. På jobbet har vi idag haft vår beskärda del av otrevliga kunder och såna dagar är det extra skönt med lunchpromenaden. Jag hittade en annan väg än vanligt – jag blir så lätt less på att gå samma runda hela tiden. Hade glömt vantar hemma, men det är ingen anledning att stanna inne och ruttna. Nej ut i friska luften, bara. 🙂

Flyttade frysen från förrådet till garaget ikväll och blev tvungna att plocka ur den först. OJ så mycket gott det fanns där. Men det var inte glassen eller de gamla lussebullarna som lockade mest, utan kycklingfärsen och kalvfärsen. Så på fredag blir det nån smarrig liten köttfärsröra tror jag. Om vi har varit duktiga och spacklat, förstås. Inget bra jobb=tji mat! 😉

Hoppas ni har haft en bättre arbetsdag än jag och mina kollegor har. Men imorgon är en annan dag. En fin och ny torsdag!
Vi ses då!

5 Responses to “Så går en dag…”


  1. 1 Anna januari 29, 2009 kl. 10:25

    Jag hade ju ingen arbetsdag alls jag – så jag vann!!!! 😆 Eller….?

    Nu är det torsdag och jag hoppas du och arbetskamraterna får en bättre dag idag!

    Kram! ❤

  2. 2 gaingra januari 29, 2009 kl. 13:02

    Promenerar du nån gång med nåt i öronen? Typ iPod? Jag lyssnar jämt på en massa bra pratprogram! Då blir det aldrig trist att gå ens samma runda hundra gånger.

  3. 3 Anna januari 29, 2009 kl. 13:50

    Jag håller med gaingra! Med pratprogram (tex p3, för mig) i öronen kan man gå hur långt som helst, eller samma vända hur många gånger som helst!

  4. 4 sofia januari 29, 2009 kl. 19:28

    Heej !
    jag har inte vart inne på datorn förens nu!
    tack för dina snälla komentarer 🙂
    dag 1,2,3,4 har gått superbra!
    mina favoriter är samma såsom dina 😉
    hur går de för dig? kramar! / sofia

  5. 5 Sofia januari 29, 2009 kl. 20:01

    hehe nej jag har inte testat dem, funderar på att börja med varma soppor på helgerna, finns de nåra okej smaker?
    jag hejjar på dig också!
    hur mycket behöver du gå ne i vikt?
    kram sofia


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2009
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


