Nejmen…

…om man skulle ta och byta jobb? Eller börja gå på lugnande?

Nä..så farligt är det väl kanske inte. (Jo det är det kanske visst det)Men en sak kan vi vara överrens om: Jag har inte världens roligaste jobb!

MEN – jag o David har världens bästa planer för fixande hemma just nu. Efter jobbet ska vi införskaffa spackel och färg. Nu jäklar ska det bli fint. På listan står Gästrum och Biorum. Vi längtar! 😀

Fortfarande brinner iverns låga sen imorse och att äta pulver just nu känns som det allra bästa tänkbara…att vara jag är just nu väldigt bra. Kanske lite synd om er alla andra som inte är det. 😆

1 Response to “Nejmen…”


  1. 1 gaingra januari 26, 2009 kl. 15:20

    Vi är åxå på i fixartagen här hemma – med lillkickans rum! Vi hittade ett underbart 50-tals-skrivbord idag på second hand för 300 kr. I morgon ska vi hämta hem det till hennes rum! Det är kuuul att fixa och trixa!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2009
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


