Så ser jag ut

Tänkte att jag skulle lägga upp ett foto av mig är på sidan. För att ge ett ansikte till alla orden.
Frågade pappa om han hade nåt  för han är en riktig ”pappa”razzi när vi träffas vid högtider och annat. Fick just ett mail – han hade inte så många rumsrena foton sa han. Jag trodde honom. Och det visar sig att jag inte varit speciellt duktig på att BLI fotad i det sista så de flesta såg ut så här:

galenpanna

Ett mer seriöst foto finns under Vem är jag. 😀

Obs! Ingen fotograf eller person i närheten kom till skada under fotograferingen.

3 Responses to “Så ser jag ut”


  1. 1 Blixtras mamma januari 22, 2009 kl. 08:41

    Hej!

    Overeaters anonymous; För oss matmissbrukare! Ge dig själv en chans, du har inget att förlora på att gå hit!

    http://www.oasverige.org/

    Finns ganska många möten i 08, och alla har vi samma problem som går dit!

    KRAM Sofia

  2. 2 Anette januari 22, 2009 kl. 12:00

    Tack för länken…tror inte att jag ska söka mig dit. Känner inte i dagsläget nåt behov av det. Hade absolut nappat för några år sen. Men det är kalasbra att det finns! Kram! 🙂

  3. 3 Carola januari 22, 2009 kl. 20:56

    Lika vacker som vanligt… fniss


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2009
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


