Trötter

Idag är jag en riktig tröttmössa. Sitter och gäpar så käken snart går ur led och jag dricker kallt vatten för att få liv i den här sömntutan.
Tycker inte att jag har sovit så himla lite, men det har jag nog gjort trots allt då.
Får ske en bättring på den fronten.

Nu har vi klarat av den hysteriska telefontids-timmen så nu är det min tur att ha rast…ska bli gott med lite frukost 😛

På vattenfronten ligger jag helt i fas än så länge och jag stegade runt på busshållplatsen medan jag väntade. 
Dagen har börjat bra, helt enkelt 😀

0 Responses to “Trötter”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2009
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


