Uppmuntringspräxänt!!

UppmuntringspräxäntFrån min kära Snikony Gaingra (nytt namn – ny blogg) damp det ner ett kuvert igår med ett par vanvettigt söta nallar i.
Ja..eller..nallarna satt som mönster på ett par strumpor. Jag bara äääälskar nallar!
Det är alltid så himla spännande med hennes små uppmuntringar.
Nu ska jag vänta till jag har gått ner 14 kg tills nästa gång 😀

Hoppas den dagen kommer snaaaart 😀

Som om inte det vore nog för en dag så köpte jag dessutom min 5-kilospresent från mig själv.
Två buketter blommor som jag komponerade ihop till en fin bukett. Sånt får man. Om man är duktig. 😀

5kilospresent

 Det bara haglar in uppmuntringar. Härliga liv. 🙂

3 Responses to “Uppmuntringspräxänt!!”


  1. 1 gaingra januari 11, 2009 kl. 06:30

    Hädanefter skriver jag från min nya användare (gaingra). men det är fortfarande Snikony som skriver!

    PLÄTTEN – uppmuntringspräxänt: Bikås jår wööörth itt! Kul att du gillade nalllllarna!

  2. 2 Anette januari 11, 2009 kl. 06:56

    Givetvis gillade jag nalllllarna. Gillar alltid såna. 🙂
    Tackom!

  3. 3 gaingra januari 12, 2009 kl. 07:18

    Fina blommor åxå!

    sa Snikony


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2009
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


