Morgonpromenad

Hala skor och tidsbrist är ingen bra kombination. Inte nån gång. Och helst inte när klockan är 6.40 och det är -11 grader ute. Men jag trampade på och till slut satt vi på pendeln. I sista vagnen. Med andan i halsen. Tack vare en snäll tågförare som väntade ett par sekunder så vi skulle hinna med. För givetvis var jag tvungen att köpa ett nytt SL-kort också. Eller David, rättare sagt…för honom skickade jag som en löpare i förväg för att hinna. Tur jag har honom.
Nästa gång ska jag gå tidigare hemifrån. Kommer kanske gå lika fort, men känslan att vara ute i sista minuten gör det mycket jobbigare att gå.

Idag är David igång med jobb igen så ni kan tro att det kommer att bli spännande när stegen ska jämföras ikväll. Hehe…

0 Responses to “Morgonpromenad”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2009
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


