Stegräknare!

Så har de kommit! 🙂

Stegräknarna som jag har beställt till oss. En vit till mig och en svart till David. Nu jäklar ska här stegas och framför allt tävlas!!
Faktum är att det påverkar rörelsemönstret bara att ha en stegräknare på sig. När jag skulle gå från köket in hit till datorn så tog jag medvetet en liten extra omväg.
Ska bli oooerhört intressant att se hur många steg vi kan få ihop.

Stegräknare

Jag gillar den redan. 🙂
Jag tycker mycket om det faktum att man kan sätta den lite varsom helst. I fickan, väskan, BH:n t ex. Att ha en hård stegräknare som gottar in sig bland valkarna i sidan är INTE skönt, och faktiskt en av de största anledningarna till att jag inte redan äger en dylik appamoj.

Jag köpte våra av Joanna på Livsvinst som gått ner 80 kg och är en stor inspiration för mig. När jag såg hennes före- och efterbilder så bestämde jag mig för att satsa på mig själv ordentligt ytterligare en gång! Det är ju inte klokt att det ska behövas nåt annat än spegelbilden man ser varje dag här hemma.
Nåväl…Hon säljer stegräknarna på den HÄR sidan.

0 Responses to “Stegräknare!”



  1. Kommentera

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2009
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


