Ett försök är inte alltid gott nog.

Natten kom och gick. Den svepte bort den jobbiga kvällen och har istället plockat fram lite sol till oss idag.
Känner mig en aning bättre så idag får det bli en liten promenad. Åtminstone runt kvarteret. Helst till centrum, för jag vill köpa Aftonbladet idag med tillhörande Macken-dvd. Underbar serie det där… 🙂
Om bara yrseln kunde ge med sig också så skulle jag bli glad. -are.

Skulle göra en extra god frukost idag så jag blandade kakao + banan och körde med is i mixern. Hrm…skulle nog inte tagit hela den vanliga mängden vatten förutom isen. Smakar inte alls gott. Knappt nån smak alls förutom damm och papper. Och det var väl inte det jag hade tänkt mig. Riktigt.
Men men…jag överlever.
Nu ska jag gå och se om min älskling har gjort det. 😀

2 Responses to “Ett försök är inte alltid gott nog.”


  1. 1 emma januari 4, 2009 kl. 16:12

    Nu har jag förträngt min blogg lite för länge. Fick riktigt dåligt samvete när jag såg att du undrade hur det gick för mej 😉
    Det har ju inte gått allt för bra hittills, men planen är att börja imorgon 🙂
    Hur går det för dej? Dag 2 nu? Eller är det 3? Klarar man bara dom, så blir det ju bara lättare och lättare iaf 🙂

  2. 2 Anette januari 4, 2009 kl. 17:12

    Jasså DÄR är du… 😉
    Nu ska jag tassa in och se om du har skakat liv i orden lite. Heja oss!


Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

januari 2009
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fixarflickan


