Tidig dag

Idag är det redan onsdag.
2½ dag har gått och det här med fakiren går som en dans :)

Frukosten blev som vanligt ägg och majonnäs och till lunch snodde jag ihop en liten omelett med ägg, smör och bacon. Som jag åt med lite majonnäs. Me lajk.

Jag slutar tidigare idag för jag har lite ärenden att göra. Det är väldigt skönt, må jag säga för här händer inte mycket. Jag ska städa lite också..och vara husmoderlig nog att göra en skinkstek. Jag känner mig alltid så himla käck när jag gör såna där sysslor. :D

Det var säkert länge sen du drack vatten – ta en klunk, vetja! :mrgreen:

0 Responses to “Tidig dag”



  1. Lämna en kommentar

Kommentera

Viktminskning

Sedan 6 maj 2012 har jag minskat: 82 kg

Dagar jag kluddat

juli 2009
m ti o to f l s
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Fixarflickan


Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

